Los diccionarios definen la familia como un grupu de persones que conviven y tienen proyeutos de vida comunes.
Formada polos llazos de sangre, los parentescos más o menos direutos y les escoyetes personales, la familia ye´l testigu primeru del pasáu, del presente y del futuru de la xente. Anque a veces seya un testigu de cargu que más val tener fuera de la vista.
La familia ye´l tema central de multitú d´histories, por ser frutu d´amores y d´intereses creaos, orixen de los más graves conflictos y de los sentimientos más puros y solución, pa bien o pal mal, de toos y caún de los problemes del mundu.
Nesta obra van ver una familia especial. Un grupu de persones que conviven y tienen, como proyeutu de vida, el teatru. Que sufren enriba d´un escenariu, por nun poder baxase de les tables. Que tienen suaños, sí, pero que xiren solamente alredor de testos, ensayos y funciones. Que viven otres vides, pa que les sientan como propies los demás, a cambiu d´un aplausu y una sonrisa. Y que, munches veces, viven fames, fatigues, dolores, enfermedaes y años, pero nun s´alcuerden porque, sobre too, viven el teatru.
Quien seya teatreru, va sintise reflexáu. Quien tenga a ún cerca, va alcordase d´esa persona d´inmediato. Quien nun lu conozca, quiciá se descubra a sigo mesmu. Porque, pa quien lu vive, el teatru ye pasión, interés, conflictu, sentimientu y solución a tolos problemes del mundu. ¿Qué nun se soluciona con un aplausu?