premio max
Teatro
biblioteca
La familia
La familia
Compañia: COMPAÑÍA ASTURIANA DE COMEDIAS
Género: Comedia
Autor: Sergio Buelga
Dirección: Cia Asturiana de Comedias
Elenco: Amado - Norberto Sanchez
Duración aproximada: 120
Fecha: 18/08/2023
Sinopsis:

Los diccionarios definen la familia como un grupu de persones que conviven y tienen proyeutos de vida comunes.
    Formada polos llazos de sangre, los parentescos más o menos direutos y les escoyetes personales, la familia ye´l testigu primeru del pasáu, del presente y del futuru de la xente. Anque a veces seya un testigu de cargu que más val tener fuera de la vista.
    La familia ye´l tema central de multitú d´histories, por ser frutu d´amores y d´intereses creaos, orixen de los más graves conflictos y de los sentimientos más puros y solución, pa bien o pal mal, de toos y caún de los problemes del mundu.
    Nesta obra van ver una familia especial. Un grupu de persones que conviven y tienen, como proyeutu de vida, el teatru. Que sufren enriba d´un escenariu, por nun poder baxase de les tables. Que tienen suaños, sí, pero que xiren solamente alredor de testos, ensayos y funciones. Que viven otres vides, pa que les sientan como propies los demás, a cambiu d´un aplausu y una sonrisa. Y que, munches veces, viven fames, fatigues, dolores, enfermedaes y años, pero nun s´alcuerden porque, sobre too, viven el teatru.
  Quien seya teatreru, va sintise reflexáu. Quien tenga a ún cerca, va alcordase d´esa persona d´inmediato. Quien nun lu conozca, quiciá se descubra a sigo mesmu. Porque, pa quien lu vive, el teatru ye pasión, interés, conflictu, sentimientu y solución a tolos problemes del mundu. ¿Qué nun se soluciona con un aplausu?

Contacto:
SERGIO BUELGA / ARMANDO FELGUEROSO
610804551 606312830
cia_asturiana@hotmail.com
compartir:
rss facebook twitter


Consultar representaciones
Sergio Buelga
consultas recomendadas:
escenamateur
C/ Pintado Fe, 11. 33930 langreo asturias
presidencia@escenamateur.org
actividad subvencionada por el ministerio de cultura:
Ministerio de Cultura
MIEMBRO DE:
CIFTA AITA
colaboran:
sgae sg artes femp
Financiado por la Union Europea
Plan de recuperación, transformacion y resilencia